Wednesday, January 19, 2011

Sakit ?Padan muke yana !

Hari 19 Januari 2011,Rabu .Hari ini jugak dah masuk 2 hari yana tak sihat .Tak apa la yana redha ini semua dugaan Allah .Baru sikit jangan la nak mengalah yana .heshh yana ini !hihi :D .Hari ini batuk teruk tapi tak la seteruk semalam .Ya Allah semalam dengan selsemanya lepas tu demam lagi .Semalam selsema la paling teruk sampai berdarah hidung .Mak ajak pergi klinik tak nak .Biase la yana malas nak makan ubat .Alah sikit saja ini .Badan ini mana boleh bagi muke sangat .HAHA .Tapi ini first time yana selsema teruk,kau orang bayangkan tengah malam yana terjaga .Yana mula start jaga dalam pukul 2.30 pagi then setiap 1 or 2 jam yana mesti terjaga lepas tu selsema teruk .Malam tu tak perasaan pun hidung berdarah sebab bilik gelap tak pasang lampu tapi pagi tu tengok kain dah banyak darah .Sampai mak pun risau .Sampai ke petang hidung yana berdarah,mak dah risau ajak pergi klinik sebab hidung berdarah,badan pulak panas lepas tu muke pucat .Yana malas nak makan ubat punye pasal yana berkurung dalam bilik sebab tak nak pergi klinik .ishk3 macam budak budak betul yana ini .Tapi nak buat macam mana dah yana memang tak nak pergi klinik tak kan nak pakse kan ?Kalau mak pakse jugak ubat tu memang tak sentuh langsung so dari pada membazir duit baik tak payah pergi .hihi .Akak sebenarnya tak nak bazirkan duit mak .Alasan tu boleh terima pakaikan ?HAHA .Start senja batuk pulak menjadi .Batuk ini pengganti demam laa kira nya .Perhhhhh seksa kowtt batuk,sakitnya sampai ke dada .Tapi nak buat macam mana sabar je laa .Esok lusa sihat la ini .hihi :D .Budak degil memang begitu .Hopefully tekanan darah tak turun la yee .Kalau turun alamatnya ke hospital la yana .Itu lagi serik !!!HAHA .Hopefully yana sihat la ye sebab sabtu ini .hihi :D .Doakan yana cepat sembuh eh ;) .





Sayang mereka <3 ---------->
Suka?Ce comment sikit.Thanks :) !

2 comments:

  1. budak2..kalau dah dogil.. camtu lahhhh..
    haihhh...welcome to bloggers dear..
    rajen2 la hapdet~
    ^_^V

    ReplyDelete