Sunday, April 10, 2011

Majlis Penyampai Anugerah Kecemerlangan !

Hey followers .Hari ini yana dapat anugerah dengan kawan kawan .Dan yana datang dengan Qis(Girl) andd Syafa sebab diorang awal awal dah message nak tumpang .Alang alang pergi seorang baik pergi berteman kan ?HAHA .Malam itu saya janji around 8 o'clock saya sampai tapi macam biasa la yana bangun lambat pukul 7.30 baru bangun .Mandi saja dah nak dekat setengah jam so saya itu gini terus jemput Girl pukul 8.20 then sampai rumah syafa around 8.30 o'clock .Biasa la Melayu janji tak boleh pakai dan SAYA MENGAKUINYA !Sorry guyss sebab lambat hari ini .hihi .Sampai sampai je tak ramai lagi sampai sebab pagi tu ada Mesyuarat PIBG so saya malas nak dengar lepak dengan budak budak ini dekat kantin satu meja .Memang bestt la lepak dengan diorang gelak,gossip andd itu ini .Korang bayangkan satu meja kantin tu penuh dengan beg andd camera DSLR kitorang .Kami make-over camera tu kasi bersih sikit .Ada 5 camera DSLR .3 CANON andd 2 NIKON .Fanem,Girl andd Syafa punye CANON .Yana andd Nisa punye NIKON .Memang superb !Fanem kasi betulkan manual camera yana biasa orang baru nak menjinak jinak dalam bidang fotografikan mana pandai sangat .HIHI :D .


Then,tengah tengah lepak itu saya dapat panggil dari my bestfriend andd my lovely friend TEHA kecik .hihi :D .Yana sangat terkejut dan TAK SANGKE dengan apa yang dia cakap .Sedih sangat bila dapat tahu orang berkawan dan baik dengan kita hanya untuk ambil kesempatan .Baik dengan yana sebab ada kemudahan dan senang untuk ke mana-mana .Babe !Seriously aku memang tak boleh terima apa yang kau buat dekat aku .Maaf kan kau boleh tapi untuk percaya dan terima kau macam dulu bukan senang sebab kau sangat jauh beza bila depan aku tapi belakang aku,kau kutuk aku sewenang wenang nya .Dan kau boleh maki or hina aku .Kau boleh cakap aku BODOH .Yup right now kau hebat sebab dapat result the best !Babe aku akan tunjukkan yang aku pun sama hebat macam kau .InsyaAllah dengan izin Allah aku akan buktikan dan aku akan dapatkan balik maruah aku yang kau hina selama ini .All my junior yang ada time thank you very much andd thanks zul sebab give me support hari ini .Sebenarnya dalam hati rasa nak meraung sangat sangat bila dapat tahu tapi bila Girl,Syafa,Fanem,Farah J.,Chepah andd semua ada dekat situ sis rasa kuat .Korang bagi sis kekuatan untuk tabah semua ini tadi .Thank you very much !Sayang korang <3<3<3 !


Andd around 11 o'clock kitorang masuk dewan sebab majlis anugerah nak mula .Tapi yana ada perjumpaan kejap sebab ada taklimat sikit then yana ambil tempat duduk masing masing .Yup yana duduk jauh dari rakan rakan yang lain .That's great !Sakit hati tengok muka DIA .Sementara tengah tunggu turn yana suruh Chepah pegang camera yana sebab nak minatk dia ambilkan .Yana dapat Anugerah Pelajar Cemerlang Subjek Akaun .Alhamdulillah..some of my favourite subjek .Thanks to Puan Nik Norma sebab ajar saya dan bimbing saya dengan susah payah .Saya sangat hargai ini semua dan saya tak akan lupa jasa baik cikgu selama ini .Thanks again Cikgu Nik <3 !Then,camera saya jadi camera support untuk yang lain .Tup tup time itu jugak camera Syafa habis battery so diorang pakai camera yana untuk back-up .Wahh berguna jugak saya bawa .Dah selesai semuanya yana terus chill jap dekat kantin sebab budak budak ini borak borak and ada yang ambiil nasi la bagaikan .Budak budak ini ajak yana pergi McD but I'm so sorry yana dah tahu mak nak pergi shopping .hihi :D .Shopping salah satu pelepas segala tension or geram yana hari ini .That's all .Bubyeeeeee <3 !

psttt:Post ini dah berhabuk pun dalam draft ini baru hari ini nak publish kan .Sorry follower :)
Suka?Ce comment sikit.Thanks :) !

No comments:

Post a Comment