Thursday, April 21, 2011

Miss him

Hey readers !Pasal kadet polis nanti aku cerita okayy sebab panjang sangat sekarang kita cerita yang berkaitan dengan title di atas ini ye :)


Setiap kali nak pergi McD or terpikir nak pergi McD mesti teringat 'dia' .Sebelum semua ini berlaku aku ade bawak Qila,Girl(qis) and Yena pergi McD .Esoknya 'dia' dapat tahu dari Yena .Then,'dia' tegur aku sebab tak bawak 'dia'..aku saja marah 'dia' sebab 'dia' baik dengan GF 'dia' tak cakap pun .Tapi yang aku buat tu buat 'dia' touching dengan aku sampailah hari Khamis .Bila hari Khamis tu aku dapat tahu segalanya aku tak dapat nak belanja and minta maaf dengan 'dia' walaupun 'dia' teringin sangat then Jumaat 'dia' dah tiada khabar berita .So sad :'( .


Siang tadi mak suruh buat KEK COKLAT or CUPCAKE COKLAT tu .Mak cakap saja pasal cake coklat tu saya terus teringat 'dia' lagi .Sebab last year aku pernah buat cupcake tu bertukus lumus untuk Qila,Qis,Dia, and else .'Dia' suka sangat cupcake tu .'Dia' cakap kalau buat lagi 'dia' nak .Dapat 2 pun jadi la tapi 'dia' nak lebih dari 2 .Tapi aku sibuk so tak sempat nak buat .Last 2 week aku ingat nak buat bila 'dia' cakap pasal cupcake tu tapi last 2 week aku sibuk sangat dengan latihan kawad Kadet Polis .Tapi sayang hari ini aku nak buat tapi 'dia' aku dah tak tahu dekat mana .InsyaAllah kalau ada rezeki saya akan buat untuk 'dia' .SIS RINDU ADIK SANGAT SANGAT :'( !Sis harap adik sihat dan baik baik saja .Sia akan doakan yang terbaik untuk adik .Love you <3 !
Suka?Ce comment sikit.Thanks :) !

No comments:

Post a Comment