Sunday, July 31, 2011

Senarai pemenang July Contest "Kau Sahabat Kau Teman".Tahniah !!

Hello follower !!Hari ini pemenang contest "Kau sahabat kau teman" telah tersenarai.Pemenang telah dipilih oleh hana dan syafa sahaja.Saya tidak dapat join sebab terlalu busy dengan kerja tapi saya tahu pilihan mereka adalah pilihan yang tepat dan adil.Tahniah kepada semua pemenang-pemenang.Bagi yang tidak menang contest ini tak apa nanti bila ada contest lain anda sertailah lagi ye ;).Tahniah sekali lagi buat semua <3

Pemenang Juara Kau Sahabat Kau Teman:-
(Contact lens from HusnaMan Lens)

Pemenang tempat ke 2:-
(Baju couple from FazUnique Collection )

Pemenang tempat ke 3:-
(Pashmina from Yana)

Pemenang tempat ke 4:-
(Earphone from Lovelylil Fashion)

Pemenang tempat ke 5:-

Pemenang tempat ke 6:-
(Shawl from FazUnique Collection)
Pemenang tempat ke7:-
(Banglet fromYana)

Pemenang Saguhati:-
(Topap from hana)

P/S: Tahniah kepada para pemenang, anda dikendaki untuk menghantar maklumat diri anda kepada saya melalui FACEBOOK saya . harap anda menghantar maklumat itu secepat yg mungkin yee.. dan yang tidak berjaya harap maaf jangan bersedih. Anda tidak menepati syarat-syarat yang kami  hendak dan cerita anda kurang menarik hati pembaca, harap maaf sila cuba pada 'Contest' seterusnya, terima kasih :)

PP/S: 
kepada pemenang anda dikehendaki untuk meletakkan page dan banner ini diblog anda . hehe harap maaf atas kesulitan ini. jika tidak hadiah anda akan ditahan . sorry sorry .


fazunique collection
Powered by BannerFans.com

that's all mudah kan.
congratulation !

Suka?Ce comment sikit.Thanks :) !

3 comments:

  1. waaa...saya menang...suke nyer saya....thanx to u olls...ok, nanti saya msg...thanx very much ye...^____^

    ReplyDelete
  2. lorh da lame sye hantar detail kat anda..banner daripada da apsang teros buang coz lame sangat hadiah pon tak dapat2...ingatkan kot tipu ker...hurm...so mcm mane nie ye??

    ReplyDelete